טיפול פנים מחיר- זו שאלה ראשונה שלקוחה שואלת את עצמה לפני שהיא מחליטה לטפל בעצמה. יש הרבה סוגי של טיפול פנים ויש הרבה קוסמטיקאיות שכל אחת גובה מחיר על פי הניסיון ידע חומרים שהיא משתמשת ואיך שהיא מעריכה את עצמה. טיפול פנים שהכי פופולרי זו טיפול להוצאת שחורים(קומדונים)זו ביעה נפוצה אצל רוב האנשים בלי קשר לגילם ולמינם.

מה סיבות להופעת הקומדונים

אי איזון הורמונלי-אחת הסיבות הנפוצות לנקודות השחורות ופצעים. הורמונים אחראיים על יצירה שומן בעיקר עלייה בהורמון טוסטסטרון שמהווה לסתימת נקבוביות
טיפול לא נכון בפנים גם יכול לגרום לקומדונים חשוב להתייעץ עם קוסמטיקאית שהיא תדריך איך מטפלים בבית בעור
זה יכול להיות גם תורשתי גם מתזונה לא בריאה מנטילת תרופות……

טיפול פנים מחיר ואיך מטפלים בנקודות שחורות אצל קוסמטיקאית

שוטפים פנים עם סבון עושים פילינג לריכוך העור אני תוך כדי שמה מכשיר אדים שירכך את העור עוד יותר כאשר העור מוכן מתחילים בניקוי עמוק לי יש סודות משלי איך לקוחה שלי יוצאת מטיפול פנים והעור שלה לא ניראה אדום ומגורה. אחרי ניקוי סוגרים את הנקבוביות מחטאים ומורידים אדמומיות עם מכשיר מיוחד שמים מסיכה בהתאם לסוג העור. אם מצב העור מאפשר עושים עיסוי מפנק תוך כדי עיסוי אני מחדירה מסיכה לפנים חלקות. ולקוחה שלי קורנת נינוחה ומרוצה. טיפול פנים מחיר להוצאת שחורים יכול לעלות החל מ250 שייח עד 400 תלוי בחומרים בידע של קוסמטיקאית ומה היא נותנת תמורת הכסף.
עוד טיפול נפוץ נגד חצ'קונים (אקנה)שמופיעה ברוב המקרים לבעלי עור שמן. אקנה זה נושא אהוב אליי כי אקנה זה מדע בשבילי זו בעיה מאוד נפוצה שדורשת טיפול חכם אצל קוסמטיקאית מנוסה. הרבה מזניחים את המחלה חושבים שהיא תעבור באופן טבעי אבל זה לא נכון . אקנה זו מחלה דלקתית הנובעת מדלקת בבלוטות החלב זה מתבטא על העור כפצעונים בצבע אדום ברוב המקרים מלווים בכאב לא רק פיזי אלה גם נפשי

למה מופעים פצעים?

אקנה נגרם מסתימות של בלוטות החלב זה קורה מהצטברות יתר של שומן ושל תאים מתים תנאים האלו סביבה אידאלית לחיידקים שיכול לגרום לפצעים מוגלתיים. אצל נוער סיבה יכולה להיות בשינויים הורמונאליים טבעיים
אז מה הוא מנגנון להיווצרות קומדונים ופצעים?
כאשר תאים מתים מצטברים הן נדבקים אחת לשני ונוצר פקק-קומדון. הפקק הזה סותם את בלוטת החלב תוצאה מכך חיידקים שחיים שם מתחילים להתרבות וזה מביא לקומדונים ולפצעים.
מה הגורמים מחמירים את הבעיה?
קוסמטיקה קומדוגנית(תכשירים המכילים לאנולין סקוולן … )
לחיצות ומחיצות של העור(לדוגמא עם הטלפון קסדה של אופנוע… )הוצאת קומדונים באופן עצמאי
לאחוז גבוה של הנשים יש החמרה במצב לפני קבלת המחזור החודשי
סטרס דיכאון כל מצב נפשי ירוד מחמיר את הבעיה
הרבה חושבים שאקנה חשוב להיגיינה ירודה אבל זה לא נכון. אם שוטפים פנים לעיתים קרובות זה יכול לייבש את העור ולהחמיר את הבעיה
טיפול פנים בעור אקנטי דורש זמן סבלנות והתמדה מהלקוח. דרגת הקושי משתנה מהלקוח ללקוח וכל אחד זקוק לטיפול אינדיבידואלי משלו. במקרים האלה אסור לטפל באופן עצמאי על מנת לא להזיק יותר. במקרה של הזנחה זה יכול להחמיר את הבעיה יכול לגרום להצטלקות ופיגמנטציה.

טיפול נגד אקנה מתמשך בערך בין חודשיים לשלוש זה משתנה מלקוח ללקוח ומה דרגת הקושי. אני מתאימה תכנית טיפולית אינדיבידואלית לכל אחד. חשוב לדעת שאחרי שמסיימים את הטיפול העור זקוק לטיפול נכון גם בבית על מנת למנוע את הבעיה שרק נפתרנו מימנה.
פיגמנטציה היא עוד בעיה נפוצה שמפריעה להמון נשים. כתמים בפנים גורמים לסבל לנשים הן מנסות להסתיר את זה עם איפור ולא יכול לדמיין את החיים שלהן בלי מייקאפ. כדי לפתור את הבעיה הן פונות לקוסמטיקאית אבל כדי להצליח קוסמטיקאית אמורה להבין ולהכיר היטב את מנגנון היווצרות המלנין ולהבחין בסוג פיגמנטציה על מנת לתת טיפול נכון. אחרי אבחון צריכים לבנות תכנית טיפולים בקליניקה וגם טיפולים בבית. תשובה לשאלה איך מטפלים בפיגמנטציה מתבססת על ידע ואבחון נכון של מנגנון הופעת הפיגמנטציה.
נכון להיום יש לכל בעיה בעור יש את השיטה משלה מתאימים את הטיפול אינדיבידואלית לכל לקוחה כל קוסמטיקאית מאמצת את השיטה משלה. יש כאלה שרוצות להרשים ומכניסות כל מיני גימיקים למכון שלהן אפילו שזה לא הכי נעים ללקוחה כמו למשל טיפול פנים ערפדי שלוקחים ללקוחה דם שלה ומורחים על הפנים ברוסיה טיפול כזה מאוד פופולרי ושם מבצע אותו רופא כי פעולה שלו פולשנית(לוקחים דם מהוריד ומבודדים טסיות דם עשירים בטרומבוציטים)ומיד מזריקים לאזורים בעייתיים ללקוחה.
טיפול פנים מחיר שלו תלוי בקוסמטיקאית שמעריכה את עצמה באותה בעיה שרוצים לטפל בה. אבל משהו אחד משותף יש בין כולנו-רצון להיות יפים

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
טיפול פנים מחיר
שם מאמר
טיפול פנים מחיר
תיאור
טיפול פנים מחיר תלוי בכמה גורמים קודם כל מידע וניסיון של קוסמטיקאית וכמה היא מעריכה את עצמה ,גם מסוג הטיפול ותכשירים שמתמשים בהם בזמן הטיפול.
המחבר
שם המוציא לאור
Barbara Beauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

ברברה קוסמטיקאית תותחית,הכי מקצועית שיש, טיפול פנים חוויה בלתי נשכחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *