לכל תקופה יש את הקריטריונים ליופי משלו, מפעם לפעם אורך החצאית מתקצרת ולא כל הנשים מודרניות יכולות להשוויץ ברגליים יפות, במיוחד בירכיים. איך להוריד שומן בירכיים – שאלה שנשאלת כמעט אצל כל אישה. ירכיים פנימיות וחיצוניות – זו בעיה אחת גדולה שמפריע לנשים שלנו להתלבש במיני או בבגדים שמחמיאים לגוף. ועל להסתובב בים רק עם בגד ים ללא פראו זה כבר הופך לחלום . בואי נברר בכתבה הזאת איך להיפתר ממתנה הזאת שטבע נתן לנו , או גנטיקה או תוצאה מאורך חיים לא בריא.

למה סובלים ירכיים שלנו  איך להוריד שומן בירכיים

לפני איך להוריד שומן בירכיים, מעניין מאוד לדעת ממה נובע הפגם הזה שבגופנו. זה יכול להיות מכמה סיבות.

סיבה ראשנה – גנטיקה, אם במשפחה שלכן מדור לדור יש נטייה לירכיים עסיסיות ,אז במבנה הגוף הזה אהיה קשה להילחם. זה יכול להתפרץ פתאום בזמן הריון ואחרי לידה. סיבה שנייה לכך זה הטבע – תפקיד של אישה להתרבות . טבע ברא את האישה שונה מגבר, בתהליך התבגרות אצלנו בטן וירכיים מקבלים ריפוד נוסף לטובת הצאצאים לעתיד. עוד סיבה , אפילו בעיה זה הזמן המודרני שאנחנו חיים בו – זה גם תזונה רוויה בהרבה שומנים ,חוסר שינה, סטרס, עישון, שתיית משקאות חריפים. ואיך להוריד שומן בירכיים אם אורך חיים של נשים אי אפשר לקרוא לו בריא. גם לא משקיעות במזון, אוכלות ג'אנק פוד. במקרה הזה חוץ מבעיית השומן ישנה גם בעיה עם צלוליט . מצלוליט סובלות גם בנות רזות ומאוד קשה להפטר ממנו. אז איזה שיטות  קיימות היום בשוק להורדת שומן וצלוליט.

שיטות מסורתיות

דיאטה – נכון להיום יש המון סוגי דיאטות (דיאטה בלי פחמימות, דיאטה 1000 קלוריות, דיאטה לפי סוג הדם….), כל אחת בוחרת לעצמה את הדיאטה המתאימה לה, אישה צריכה להסתכל על עצמה בצורה אובייקטיבית, להודות בטעויות ובחולשות של עצמה ולבנות לעצמה תכנית עם תפריט עשיר ובריא.

מסאגי – טיפול מאוד יעיל בהורדת שומן וצלוליט, אם עושה אותו בעל מקצוע אז זה לא רק יעיל, אלא גם נעים. במהלך העיסוי עובדים על מערכת הלימפה בעזרת טכניקות מיוחדות אפשר לנקז מהגוף רעלים וטוקסינים הבולמים את תהליך ההרזיה, אני גם אצלי בקליניקה מצרפת לעיסוי גם טיפול פילינג ועוטפת את הגוף עם אצות ים, תוצאות נראות לעין כבר אחרי טיפול הראשון – העור מוצק יותר, נעים למגע ואישה אחרי טיפול מפנק ומרגיע מרגישה מעולה, וכפי שכולם יודעים – בן אדם מקרין החוצה את מה שיש לו בפנים, אחרי טיפול כזה הוא יקרין רק יופי.

ישנם גם הרבה קרמים להצרת היקפים ולהורדת צלוליט, יש אחד שאני ממליצה אליו במיוחד. הוא מיוחד בזכות המרכיבים פעילים שלו, אני ממליצה גם ללקוחות לשים אותו לפני אימון כי זה מאיץ את האפקט שלו, ותיראו את התוצאות הרבה יותר מהר.

כשיש שאלה איך להוריד שומן בירכיים – בין התשובות הראשונות יהיו תרגילים לחיטוב הגוף -זה יכול להיות אירובי, גם אירובי במים, פילאטיס מאוד עוזר. גם ריקודים מאוד מחטבים את הגוף.

שיטות אלטרנטיביות

במסגרת הבית להוריד שומן וצלוליט בירכיים לא כל כך פשוט. כפי שהבנתם זה תהליך ארוך דורש המון סבלנות ועבודה עצמית. היום בקליניקות מציעים מגוון טיפולים לזה.

שאיבת שומן – ניתוח כירורגי המאפשר להוריד שומן מיידי. במהלך ניתוח אחד מנתחים פלסטיים שואבים עד 500 מייל שומן ותוכלו כבר לקנות בגדים בשתי שלוש מידות פחות.

cavitaion- פעולה ללא פעולה כירורגית, בעזרת אולטרסאונד ממסים את תאי שומן עד שהם הופכים להיות אמולסיה נוזלית, במהלך החודש כבד מעכל את זה וזה יוצא מהגוף בצורה טבעית.

מזוטרפיה- מתחת לעור של אזור הבעייתי בעזרת מחט מזריקים תערובת של חומרים הממסים שומן.

מכשירים המשלבים גלי רדיו(הממסים את תאי שומן), אינפרא אדום(הממסים את הקשר בין תאי שומן מודבקים),ועיסוי לימפטי בשביל להוציא את כל הפסולת מהגוף.

יש הרבה שיטות איך להוריד שומן בירכיים, לכן, נשים יקרות רק נשאר לבחור את השיטה המתאימה לכן.

בקליניקה שלי אני יכולה להציע את השיטה יעילה ונעימה ביותר – עיסוי מיוחד נגד צלוליט והוא גם מסייע בהורדת היקפים בשילוב פילינג מיוחד לכל הגוף ועטיפה של תערובת מאצות ים ומרכיבים פעילים רבים. חשוב לציין שעיסוי מתבצע על כל הגוף מה שנותן גם תחושה של שלווה ורוגע, אצלי מאוד חשוב שלקוחות שלי יצאו ממני גם יותר יפות מבחוץ וגם הכי חשוב – מבפנים.

נשים יקרות, אם אתן רוצות הקיץ הזה ללכת עם ביקיני, מלאות ביטחון – הגעתם למקום הנכון, לקביעת תורים: 054-4335050 ברברה.

השאירו את הפרטים שלכם עכשיו לקבלת ייעוץ ללא התחייבות
סיכום
איך להוריד שומן בירכיים
שם מאמר
איך להוריד שומן בירכיים
תיאור
איך להוריד שומן בירכיים - שאלה נפוצה אצל נשים רבות, זה בעיה גדולה המונעת מנשים להתלבש בבגדים מחמאים לה, והמון מהם חשות חוסר בטחון.
המחבר
שם המוציא לאור
Barbara Beauty
הלוגו של המוציא לאור

פוסטים קשורים

עברתי המון טיפולים להורדת שומן וצלוליט שום דבר לא עזר. דווקא שמעתי לטובה על שיטת הכירומאסאזי, את גם נשמעת לי מקצועית. אני שוקלת לנסות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *